• şu an ne düşünüyorsun

    150.
    olmasaydım nasıl olurdu diye bir düşüncem var.
    4 ... t i b b
  • deizm

    495.
    ülkemizde deizm bilinmiyor. deizmde cennet cennem-ölümden sonrası yoktur! gibi kesin bir önerme asla yoktur. yaratıcının evrene müdahale ettiğini düşünen deistler de vardır. deizm neydi? deizm, doğa yasalarını koyan, büyük patlamanın ardındaki şeye her ne ise inanmaktı ve bilinenin asla tanrı olamayacağını düşünüp dinleri ve tüm dogmaları reddetmekti. deizm sekülerizmi esas alır. amaç kendiden sonrakilere güzel bir gelecek bırakmaktır. birçok deist ölümden sonra bir hayata inanır. zira deizm, kişiye vicdani bir tatmin için en iyi fırsatı veren inançtır. kişi bilimi ve sekülerizmi esas aldıktan sonra içindeki yaratıcı figürünü dilediği gibi "yaratabilir" bu da ona bir hürriyet verir, inanç hürriyeti. dediğim gibi ne yazık ki deizm ülkemizde bilinmiyor... hatta deizmi müslümanlık sanıp peygamberi reddetmek olarak gören cahiller dahi mevcut.
    3 -3 ... t i b b
  • okunmak istenen ve okunan bölüm

    115.
    psikoloji ya da sosyoloji isteyip matematik bilmeden muhasebe okumak...
    11 -2 ... t i b b
  • tengir budun

    9.
    nikaltını kapatıp milletin nikaltına yazmak ne kadar mantıklı ve cesur bir hareket? sürekli olarak birileri ile polemik yaratıyorsan o kişilere de cevap hakkı doğar ve senin nikaltına yazmak isteyebilirler. bunu göze alamıyorsan neden böyle şeyler yapıyorsun ki? çok garip bir yazarlık tarzıdır. koskoca insanlar nelerden kaçıyor. kapattıysan kimseninkine yazma, yazıyorsan aç.
    20 -7 ... t i b b
  • boomcu onur

    84.
    ben bu çocuğu hiç sevmiyorum ya. soncahilbukucu iken de sevmezdim. biz de inançsızız ama böyle fotoğraflar paylaşmıyoruz. herkesin kutsalına saygımız var. islam'a dair tonla entry girmişimdir birinde de cıvımamışımdır. aynen kanka post çok komikmiş, sen alıp buraya atmışsın sadece. bu neslin sürekli komik olma çabası benı sıkıyor.

    edit: işbu entry gazla girilmemiştir
    ben bu çocuğu genel olarak sevmiyorum

    mahkemelik bir durum yok ayrıca, boş yapmış çoğu yazar

    sevmediğimi söylemiş miydim?

    bi de aklıma geldi, daha geçen günlerde sevdiği değerlere dair trolluk yapanları eleştirmiyor muydu bu yazar?
    8 -5 ... t i b b
  • uludağ sözlük ün bitmiş olması

    35.
    20 saattir yazacak başlık arıyorum.
    7 -3 ... t i b b
  • hislibiri

    103.
    kardes yurume sekline cok guldum
    hala guluyorum
    sen de gul e mi

    ahhahaha.
    8 -3 ... t i b b
  • agnottott

    9.
    bugün de seni çok özledim. gel lan şerefsiz, gelmezsen ağlarım, senin suçun...
    11 -5 ... t i b b
  • duyguszben

    11.
    emek hırsızlığının efendiliği olmaz. savunulmaz böyle şeyler. ekşi'de yazdığım herhangi bir entrymi burada okusam ve bunun izinsiz yapıldığını görsem çok üzülürdüm. yazan kişinin benim satırlarımla kızlara yürüdüğünü ya da kendine bir profil yaratarak bir tatmin yaşadığını düşünüyorum da... tüylerim diken diken. gerek yok böyle şeylere. kötü yaz ama kendin ol.
    5 -1 ... t i b b
  • bir adam karısını neden döver

    7.
    orul orul orospu çocuğu olduğu için. tüm ezilmişliğini kendine karşılık veremeyecek bir canlıdan çıkartıp kendine adam, adamı bırak insan der.
    13 -4 ... t i b b
  • sözlük kızlarının fotoğrafları

    5888.
    sözlük kızlarının fotoğrafları
    daha guzeli yok muydu kanka
    30 -6 ... t i b b
  • fulp piction

    86.
    amini zikiyim adam burada takilanin dostu yoktur diye bir entry giriyor ve bunu carsamba sabahi saat2'de yapiyor. beylik laflari ile kendini cok super kamufle edip bahsi gecen yazari bircok sifat ile itham ediyor jskskakak

    ya bu sozluk cok komik amk
    herkes dipte sen tepedesin.

    yazari da daha sabah elestirdim bu seri oy muhabbeti icin. oy hirsizligi bu durum

    savunmak icin yazmiyorum bunu
    cok guldum ustteki uzun entryye
    10 -4 ... t i b b
  • agnottott

    3.
    beni eğer bulmazsan, mesaj kutum senden gelecek bir mesajla yanmazsa açık konuşuyorum seni var ya parçalarım olm. az önce bir siliğe mesaj attım, farkında değilim. mesajda da bilmek ister misin bilmiyorum ama neden uyumuyorsun, uyku saatin geldi yazdım. uyku saatine kadar kıymet veriyordum olm ben sana. şiir yazalım mı sözlük kızlarına diye bir soru soracaktım... sen şimdi yokken ben tek başıma nasıl komikli şiirler yazıcam, hangi insan evladı bana böyle kahkahalar attıracak? şiir yok, geyik yok, dertleşmek yok, iç açmak yok, fikir alışverişi yok... ben ne yapacağım lan, çok sıkılırım sözlükte. bi insana kendini bu kadar alıştırıp gidemezsin. içten içe seni çok takdir edip sana hayran olduğunu bildiğin bi insana bunu yapazsın. üzdün gerçekten. o kadar çok birbirimizi yedik ki, o kadar çok kalplerimizi kırdık ki, o kadar çok birbirimizi yanlış anladık ki ama sonunda iki ergen gibi davranmayıp birbirimize dostça davrandık. bu zamanda gitmemen lazımdı. kıymetli bir insan evladısın sen benim için. beni bulmazsan asarım keserim diyemiyorum ama küserim lan. gel. gelmezsen oturur ağlarım. bak zaten şu an bulunduğum evde her yer ayıcıkla dolu, sarılıp ağlarım birine, öyle uyurum. buna sen sebepsin lan. dön sikerim belanı.
    16 -5 ... t i b b
  • sözlük erkeklerinin fotoğrafları

    5751.
    sözlük erkeklerinin fotoğrafları
    de lir dim
    9 -21 ... t i b b
  • askerde cep telefonu kullanmak

    18.
    ben götürmücem
    bütün askerliğim boyunca kitap okumayı planlıyorum.
    2 ... t i b b
  • şu an ne düşünüyorsun

    101.
    ayaklarımın neden bu kadar terlediğini, yatağın kenarından dışarı çıkarınca da neden bu kadar üşüdüğünü düşünüyorum. ayaklarım bile ayarsız amk
    2 ... t i b b
  • kendinden üstün birinden hoşlanmak

    43.
    üstünlük diye bir şey yok bence. belki de hayatının aşkını bu gibi şeylere takıldığın için kaybediyorsun. bir çekim olur ve o çekim hiçbir uyuşmazlığı, statü farkını önemsemez. bazen bi kokudur sadece bu. kokusundan seçeceksin onu ama senin için hayatta hangi konumda olduğu çok önemli. çok saçma şeyler bunlar.
    2 -1 ... t i b b
  • hergün aynı kıyafetle dolaşan insan

    13.
    öncelikle o "her gün" olacak. ben dolaşırım. üstümdeki temizse inatla onu giymeye devam ederim. hatta duş aldıktan sonra önceki gece giydiğim pijamayı tekrar giydiğim olur. temiz çünkü. bugüne kadar niye hep bunları giyiyorsun tarzı bir soruya, yadırganmaya maruz kalmadım. nasıl rahatsam o. çok da zikimde sanki elalemin ne diyeceği.
    5 ... t i b b
  • 1 85 ten kısa erkeğe adam demek

    2.
    5 6 cm ile adam olmayı kaçırdığımı öğrendim şu an

    teşekkürler uludağ sözlük.
    5 -4 ... t i b b
  • sesini özledim arayabilir miyim yazmak

    21.
    samimiyetinden şüphe duymuyorsanız böyle bir cümle yazan insanı kırmayın lan. günah lan, vicdansız olmayın
    6 -1 ... t i b b
  • yeni şeyler getiriyorum